Conferința de final a Proiectului e-ORDA

ORDA a organizat Conferința de final a Proiectului e-ORDA – Simplificarea procedurilor administrative și facilitarea serviciilor publice în mediul digital în domeniul drepturilor de autor și conexe, Cod MySMIS 130045/Cod SIPOCA 744.
La reuniune au participat peste 100 de persoane, reprezentanți ai autorităților și societății civile ce derulează activități în domeniu, ai organismelor de gestiune colectivă, ai utilizatorilor, precum și titulari de drepturi.
Am avut deosebita onoare ca în deschiderea conferinței să adreseze mesaje de felicitare dna. Adeline Dan, Secretar de Stat, Cancelaria Prim-ministrului, dl. Eduard Mititelu, Secretar de Stat, Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, dl. Andrei Niculae, Vicepreședinte Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) și dl. Viorel Andrei, Comisar Șef de Poliție, Director Adjunct al Direcției de Investigare a Criminalității Economice din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române,
Dl. Andrei-Simion Ijac, Director General ORDA, a precizat că a fost un proiect foarte complicat de realizat, început cu mult timp în urmă și a mulțumit tuturor predecesorilor care l-au inițiat și continuat, care i-au înțeles importanța și care au realizat faptul că eORDA este cel mai important proiect pe care Oficiul l-a implementat de-a lungul timpului, de la înființarea sa din 1996.
De asemenea, a mulțumit echipei de proiect și tuturor celor au avut contribuții la realizarea acestuia, precum și celor care au încercat să împiedice derularea proiectului întrucât au motivat ORDA să muncească și să nu cedeze, proiectul fiind deosebit de util domeniului dreptului de autor și drepturilor conexe și va avea ca beneficiari sute sau chiar mii de persoane.
Proiectul vizează îmbunătățirea proceselor de lucru și reducerea poverii administrative în domeniul drepturilor de autori si conexe, prin dezvoltarea și introducerea de standarde, metodologii, sisteme și servicii electronice ce optimizează procesele decizionale din cadrul ORDA, orientate către cetățeni și mediul de afaceri și asigură un grad ridicat de protecție a drepturilor titularilor de drepturi, prin mijloace facile, inclusiv în mediul digital.
Prin acest proiect interacțiunea cetățenilor și beneficiarilor cu ORDA va fi mult sporită, prin reducerea semnificativă a timpului alocat și reducerea costurilor, prin eliminarea prezentării cetățeanului la sediul instituției, precum și prin posibilitatea de a transmite documente on-line în format electronic și de a completa formulare electronice prin intermediul unui singur ghișeu virtual, deschis 24 h pe zi. Sunt avute în vedere principiile transparenței, egalității de șanse, a bunei guvernări, a dezvoltării durabile, a eficienței și eficacității, proiectul conducând la scăderea birocrației și simplificarea procedurilor administrative, creșterea predictibilității și transparenței.
Folosim acest prilej pentru a mulțumi tuturor celor care au fost alături de Oficiu la acest moment festiv și dorim tuturor utilizatorilor și vizitatorilor o cât mai bună interacțiune cu eORDA!

Loading

Descriere proiect eORDA

Din aceeași categorie